Waarom moet ik een mail sturen naar mijn werknemers voor het overzetten van hun mobiel nummer?
Een bedrijfsaccount van Mobile Vikings kun je vergelijken met een paraplu over een aantal privé-accounts. De informatie van deze persoonlijke accounts zal worden overgezet naar het bedrijfsaccount, en op basis hiervan worden de facturen aangemaakt. De aanmaak van deze privé-accounts gebeurt door de collega's zelf. Deze manier van werken geeft bijzonder veel flexibiliteit in het beheer voor zowel werknemer als werkgever. Zo kan je als werkgever op elk moment de bijdrage voor de werknemer aanmaken, wijzigen of stopzetten zonder een omslachtige procedure te moeten volgen.
Verwante artikelen
- Kan ik mijn werknemer Internet Thuis aanbieden via Mobile Vikings for Business?
- Wat moet ik doen als ik al een businessabonnement heb bij een andere operator?
- Wat gebeurt er als mijn werkgever mijn initieel voorgestelde tariefplan verhoogt?
- Ik wil zelf de telefoonnummers van mijn werknemers beheren. Kan dat?
- Ik beheer al meerdere simkaarten op één account. Hoe kan ik overstappen naar Mobile Vikings for Business?