Welke gegevens staan er op de factuur, en hoe frequent wordt die opgemaakt?
Bij Mobile Vikings for Business krijg je als bedrijf één factuur die al je actieve abonnementen bundelt. Ze bevat een overzicht van je actieve abonnementen met de kost per tariefplan en de totaalprijs. Facturatie gebeurt eenmaal per maand.
Kosten buiten bundel van de abonnementen van je collega (bijv. internationale oproepen, of voor premiumdiensten als sms-parkeren of De Lijn-tickets) worden standaard individueel aan hem/haar aangerekend maandelijks. Die zijn niet voor rekening van je bedrijf, tenzij je ervoor kiest om hiervoor een vergoeding in te stellen. Je past deze vergoeding als werkgever aan via My Business, waar je de abonnementen van je werknemers beheert.
Het bedrag dat je hier instelt (tussen € 0 en € 300) is dan het maximale dat je kunt aangerekend worden voor kosten buiten bundel. Verbruikt je werknemer minder of niets, dan wordt dat natuurlijk niet aangerekend. Op je maandelijkse factuur zie je dit terug als het totaal van alle kosten buiten bundel van alle werknemers samen.
Verwante artikelen
- Ik beheer al meerdere simkaarten op één account. Hoe kan ik overstappen naar Mobile Vikings for Business?
- Ik heb zelf een btw-nummer actief in mijn My Viking-account. Kan ik ook deelnemen aan het beloningsprogramma Member Gets Business binnen Mobile Vikings for Business?
- Hoe werken internationale oproepen met een Mobile Vikings for Business abonnement?
- Ik heb maar één simkaart. Welke oplossing is het beste voor mij?
- Kan ik mijn werknemer Internet Thuis aanbieden via Mobile Vikings for Business?