Ik heb een hoger tariefplan dan dat aangeboden door mijn werkgever, en krijg voor het prijsverschil een maandelijkse aanrekening/factuur. Wat gebeurt er als ik die niet betaal?
Twee dagen voor en op de vervaldatum van zo'n aanrekening/factuur sturen we je er een herinnering over. Als zo'n aanrekening/factuur onbetaald blijft, gaan we over tot minimumdiensten en uiteindelijk het definitief stopzetten van het abonnement in kwestie. Bij minimumdiensten kun je zelf niet meer bellen, sms'en of mobiel surfen. Je kunt wel nog de nooddiensten bellen, en gebeld en gesms't worden.
Verwante artikelen
- Wat gebeurt er met mijn Viking Clan?
- Hoeveel bedraagt de vergoeding als ik een bedrijf aanbreng via Member gets Business?
- Wat gebeurt er als een collega mijn uitnodiging niet aanvaardt?
- Wat voor contract ga ik aan met een Mobile Vikings for Business abonnement?
- Wat gebeurt er als ik het gekozen tariefplan voor een collega verlaag?