Ik heb een hoger tariefplan dan dat aangeboden door mijn werkgever, en krijg voor het prijsverschil een maandelijkse aanrekening/factuur. Wat gebeurt er als ik die niet betaal?
Twee dagen voor en op de vervaldatum van zo'n aanrekening/factuur sturen we je er een herinnering over. Als zo'n aanrekening/factuur onbetaald blijft, gaan we over tot minimumdiensten en uiteindelijk het definitief stopzetten van het abonnement in kwestie. Bij minimumdiensten kun je zelf niet meer bellen, sms'en of mobiel surfen. Je kunt wel nog de nooddiensten bellen, en gebeld en gesms't worden.
Verwante artikelen
- Wat voor contract ga ik aan met een Mobile Vikings for Business abonnement?
- Wat is het beste moment om over te stappen naar een nieuw tariefplan in Mobile Vikings for Business?
- Wat gebeurt er met mijn Viking Clan?
- Wat gebeurt er als een collega mijn uitnodiging niet aanvaardt?
- Kan ik als werkgever kosten buiten bundel dragen voor mijn werknemer?