In een van de abonnementen zijn er kosten buiten bundel gemaakt. Hoe worden die afgehandeld?
Je werkgeversbijdrage beperkt zich tot de maandelijkse abonnementskosten. Kosten buiten de bundel van het abonnement (bijv. sms-parkeren of premiumdiensten zoals De Lijn-tickets) zijn integraal voor rekening van de collega die het abonnement gebruikt. Hij/zij krijgt daar eventueel ook een maandelijkse aanrekening voor.
Wil je ook (een deel van de) kosten buiten bundel van je werknemer dekken? Dan kun je hiervoor een maandelijkse vergoeding instellen. Dit doe je via My Business, waar je de abonnementen van je werknemers beheert. Het bedrag dat je hier instelt (tussen € 0 en € 300) is dan het maximale dat je kunt aangerekend worden voor kosten buiten bundel. Verbruikt je werknemer minder of niets, dan wordt dat natuurlijk niet aangerekend. Je ziet dit telkens terug op je maandelijkse factuur.
Verwante artikelen
- Wat gebeurt er als ik de werkgeversbijdrage stopzet?
- Ik heb maar één simkaart. Welke oplossing is het beste voor mij?
- Kan ik als werkgever kosten buiten bundel dragen voor mijn werknemer?
- Mijn BTW-nummer is al gekoppeld aan mijn bestaande Mobile Vikings-account. Hoe kan ik overstappen naar Mobile Vikings for Business?
- Kan mijn werkgever mij Internet Thuis aanbieden via Mobile Vikings for Business?