Ik beheer al meerdere simkaarten op één account. Hoe kan ik overstappen naar Mobile Vikings for Business?
Om dit te doen geef je eerst elk van de simkaarten een eigen account. Daarna kun je een Mobile Vikings for Business account aanmaken, en de simkaarten koppelen. Geen zorgen, we leggen het hieronder meer in detail uit.
- Kies in je accountinstellingen de simkaart die je een eigen account wil geven.
- Vul de gegevens in voor het nieuwe account.
- Je ontvangt een mail met daarin een knop om de overdracht te accepteren.
- Vul vervolgens de gevraagde gegevens in om de overdracht op te starten.
- Eens de overdracht is afgerond, krijgt de ontvanger nog een bevestigingsmailtje. Klaar!
Let op:
- Ben je lid van een Viking Clan? Dan moet je je Clan verlaten voor je de simkaart kunt doorgeven. Dat doe je via je accountinstellingen. Daarna kun je onze helpdesk contacteren om terug lid te worden van je oorspronkelijke Viking Clan.
- Actieve bundels en/of belkrediet op de simkaart vervallen. De ontvanger kan een nieuw abonnement of herlading kiezen.
- Je gekoppelde betaalmethode wordt automatisch ontkoppeld en verhuist niet mee.
- Je kunt je simkaart niet doorgeven aan een minderjarige Viking.
- De ontvanger krijgt geen nieuwe simkaart - geef die dus zeker zelf door als dat nodig is. :-)
Deze stappen herhaal je voor alle simkaarten die je aan je Mobile Vikings for Business account wil koppelen.
- Maak nu je Mobile Vikings for Business account aan via deze link.
- Je krijgt vervolgens per post je unieke code om je account te activeren.
- Account actief? Dan kun je je collega's uitnodigen!
-
Kies in 'My Business' voor 'werknemer toevoegen'. Volg daarna de stappen, en that's it! We onthouden je standaardkeuzes, maar je kunt per collega een andere taal of ander tariefplan kiezen. Het filmpje hieronder toont je alle details:
Wil je meerdere collega's toevoegen? Gebruik onze template! Stuur het ingevulde template naar business@mobilevikings.be en wij doen voor jou het nodige.
Verwante artikelen
- Hoe registreer ik mijn bedrijf voor Mobile Vikings for Business?
- Wat moet ik doen als ik al een businessabonnement heb bij een andere operator?
- Ik heb maar één simkaart. Welke oplossing is het beste voor mij?
- Hoeveel bedraagt de vergoeding als ik een bedrijf aanbreng via Member gets Business?
- Wat voor contract ga ik aan met een Mobile Vikings for Business abonnement?