terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Wat gebeurt er met mijn Vikingpunten?

  1. Mobile Vikings for Business
  2. Ik ben een werknemer
  3. Ik kreeg een uitnodiging

Die blijven behouden. Als je kosten buiten bundel hebt en/of je kiest een duurder tariefplan dan wat je werkgever je aanbiedt, dan kun je je Vikingpunten gebruiken voor de betaling van je factuur of aanrekening.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0

Verwante artikelen

  • Wat gebeurt er als mijn werkgever de werkgeversbijdrage stopzet?
  • Hoe aanvaard ik een uitnodiging van mijn werkgever voor Mobile Vikings for Business?
  • Ik heb een hoger tariefplan dan dat aangeboden door mijn werkgever, en krijg voor het prijsverschil een maandelijkse aanrekening/factuur. Kan ik die aanrekening/factuur met Vikingpunten betalen?
  • Mijn BTW-nummer is al gekoppeld aan mijn bestaande Mobile Vikings-account. Hoe kan ik overstappen naar Mobile Vikings for Business?
  • Ik heb een andere vraag!

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917
We staan klaar voor je
Maandag - zondag Altijd beschikbaar
We antwoorden binnen 1 dag. business@mobilevikings.be
We zijn niet beschikbaar op dit moment We antwoorden je maandag We antwoorden je morgen
We staan klaar voor je
Maandag tot vrijdag 08:30 - 20:00
1919 (gratis voor Vikings) Of bel naar +32 (0) 456 19 19 19. Lokale tarieven zijn van toepassing.
We zijn niet beschikbaar op dit moment We antwoorden je maandag We antwoorden je morgen
We staan klaar voor je
Maandag tot vrijdag 08:30 - 22:00
Enkel berichten. We antwoorden binnen 20 minuten. Stuur ons een bericht
We zijn niet beschikbaar op dit moment We antwoorden je maandag We antwoorden je morgen
We staan klaar voor je
Maandag tot vrijdag 08:30 - 16:30
We antwoorden binnen 5 minuten. Chat met ons