Aanvraag & activatie van Mobile Vikings for Business
- Ik wil zelf de telefoonnummers van mijn werknemers beheren. Kan dat?
- Ik beheer al meerdere simkaarten op één account. Hoe kan ik overstappen naar Mobile Vikings for Business?
- Ik heb maar één simkaart. Welke oplossing is het beste voor mij?
- Hoe registreer ik mijn bedrijf voor Mobile Vikings for Business?
- Hoe activeer ik in Mobile Vikings for Business een abonnement voor een collega?
- Waarom moet ik een mail sturen naar mijn werknemers voor het overzetten van hun mobiel nummer?
- Ik zie ‘werknemer toevoegen’ staan, maar ik heb geen werknemers. Ik heb verschillende simkaarten in een iPad/alarmsysteem/smartfridge … steken. Hoe kan ik die nummers overzetten?
- Moet ik telkens naar een ander e-mailadres mailen als ik de uitnodiging wil versturen?
- Kan ik mijn werknemer Internet Thuis aanbieden via Mobile Vikings for Business?
- Hoe werken internationale oproepen met een Mobile Vikings for Business abonnement?
- Wat voor contract ga ik aan met een Mobile Vikings for Business abonnement?
- Hoe activeer ik in Mobile Vikings for Business een automatische betaling voor mijn facturen?
- Wat gebeurt er als een collega mijn uitnodiging niet aanvaardt?
- Wat moet ik doen als ik al een businessabonnement heb bij een andere operator?