terug naar mobilevikings.be
Nederlands English (US) Français
Private Business
Logo
Nederlands English (US) Français

Aanvraag & activatie van Mobile Vikings for Business

  1. Mobile Vikings for Business
  2. Ik ben een werkgever
  3. Aanvraag & activatie van Mobile Vikings for Business
  • Waarom moet ik een mail sturen naar mijn werknemers voor het overzetten van hun mobiel nummer?
  • Ik zie ‘werknemer toevoegen’ staan, maar ik heb geen werknemers. Ik heb verschillende simkaarten in een iPad/alarmsysteem/smartfridge … steken. Hoe kan ik die nummers overzetten?
  • Moet ik telkens naar een ander e-mailadres mailen als ik de uitnodiging wil versturen?
  • Ik wil zelf de telefoonnummers van mijn werknemers beheren. Kan dat?
  • Kan ik mijn werknemer Internet Thuis aanbieden via Mobile Vikings for Business?
  • Hoe werken internationale oproepen met een Mobile Vikings for Business abonnement?
  • Ik beheer al meerdere simkaarten op één account. Hoe kan ik overstappen naar Mobile Vikings for Business?
  • Ik heb maar één simkaart. Welke oplossing is het beste voor mij?
  • Hoe registreer ik mijn bedrijf voor Mobile Vikings for Business?
  • Wat voor contract ga ik aan met een Mobile Vikings for Business abonnement?
  • Hoe activeer ik in Mobile Vikings for Business een abonnement voor een collega?
  • Kan ik in Mobile Vikings for Business collega's ook een herlaadkaart geven?
  • Hoe activeer ik in Mobile Vikings for Business een automatische betaling voor mijn facturen?
  • Wat gebeurt er als een collega mijn uitnodiging niet aanvaardt?
  • Wat moet ik doen als ik al een businessabonnement heb bij een andere operator?

Niet gevonden wat je zocht?

Dien hier je aanvraag in. Hoe meer details, hoe beter!

Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917