terug naar mobilevikings.be
  • Nederlands
  • English (US)
  • Français
 
Private Business

Aanvraag & activatie van Mobile Vikings for Business

  1. Mobile Vikings for Business
  2. Ik ben een werkgever
  3. Aanvraag & activatie van Mobile Vikings for Business
  • Ik wil zelf de telefoonnummers van mijn werknemers beheren. Kan dat?
  • Ik beheer al meerdere simkaarten op één account. Hoe kan ik overstappen naar Mobile Vikings for Business?
  • Ik heb maar één simkaart. Welke oplossing is het beste voor mij?
  • Hoe registreer ik mijn bedrijf voor Mobile Vikings for Business?
  • Hoe activeer ik in Mobile Vikings for Business een abonnement voor een collega?
  • Waarom moet ik een mail sturen naar mijn werknemers voor het overzetten van hun mobiel nummer?
  • Ik zie ‘werknemer toevoegen’ staan, maar ik heb geen werknemers. Ik heb verschillende simkaarten in een iPad/alarmsysteem/smartfridge … steken. Hoe kan ik die nummers overzetten?
  • Moet ik telkens naar een ander e-mailadres mailen als ik de uitnodiging wil versturen?
  • Kan ik mijn werknemer Internet Thuis aanbieden via Mobile Vikings for Business?
  • Hoe werken internationale oproepen met een Mobile Vikings for Business abonnement?
  • Wat voor contract ga ik aan met een Mobile Vikings for Business abonnement?
  • Hoe activeer ik in Mobile Vikings for Business een automatische betaling voor mijn facturen?
  • Wat gebeurt er als een collega mijn uitnodiging niet aanvaardt?
  • Wat moet ik doen als ik al een businessabonnement heb bij een andere operator?
Niet gevonden wat je zocht?

Geef ons een seintje!

Als je contact opneemt, worden je gegevens mogelijk gebruikt om onze diensten te verbeteren. Meer info in ons privacybeleid.
© alle rechten voorbehouden. Mobile Vikings nv, Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO nr. 886.946.917
  • Wettelijke informatie en gebruikersinfo
  • Herroepingsrecht
  • Jobs
  • Privacy-instellingen wijzigen
Mobile Vikings nv © All rights reserved.
Kempische Steenweg 309/1, 3500 Hasselt, KBO no. 886.946.917